Lubage endale lõõgastumist

Kui te olete vähemalt korra saunas olnud, siis peale ihupuhtuse olete kindlasti tundnud selle järel ka tervistavat mõju. Sauna mõju organismile võib julgelt nimetada psühholoogiliseks lõdvestumiseks nr 1.

Meeldivate kohtumiste ja puhkamise koht

fac-25.jpeg

Hästivarustatud saun võib iga inimese jaoks muutuda kohaks, kus saab kasuliku ühendada veelgi kasulikumaga. Sauna sisustus ja kuumakraadid üksnes soodustavad tervistavate ürituste läbiviimist, mis on kooskõlas sõpradega suhtlemiseks selleks maksimaalselt mugavates tingimustes.

Seal, kus pole kuhugi kiiret; seal, kus pole segavaid kostüüme, lipse, kingi; seal on nii hea aega veeta koos huvitavate inimestega. Küllap on see põhjus, miks vannide ja dušinurkadega varustatud korterite ajastul jätkub hoogsalt saunakultuuri areng.

Saun ja inimese organism

Kas teate, et kümneminutiline saunas viibimine mõjub positiivselt liikuvusele ja koordinatsioonile? Kas te teate, et ümbritsev kuum õhk elavdab vereringet, mis omakorda mõjutab ajutegevust? Loomulikult peavad saunaprotseduurid olema mõõdukad nii kraadide kui ka aja mõttes, kuid hea mõju nahale, ainevahetusele, lihastele ja seedetraktile on garanteeritud.

Kõige tähtsam on sauna juures see, et kõik muutub paremuse poole - teie enesetunne ja meeleolu. Muidugi sõltub see sellest, kui õigesti te oma saunaprotseduure läbi viisite. Kasutades lisamõjutusvahendeid (näiteks eeterlikke õlisid) ja isegi sauna sisekujundust, kuid psühholoogilisest lõdvestumisest te ei pääse, selle teevad läbi kõik saunas olijad. Olukorras, mis on loodud spetsiaalselt selleks, et halvad mõtted põgeneksid, probleemid ununeksid, vestlus sujuks, või lihtsalt saate korra, silmad kinni, unistada ning tunda end õnnelikumana.

Miks saun lõdvestab?

Miks me küll tunneme end selles kuumas ruumis nii rahulikult, mugavalt ja kergelt? Miks me tunneme energiatulva, tuju paranemist ja positiivseid muudatusi emotsionaalses seisundis? Asi on selles, et sauna mikrokliima avaldab mõju neurohumoraalsele regulatsioonile. Meie närvisüsteem reageerib leilile momentaanselt, tugevneb veretulv perifeersetesse organitesse, mis tähendab, et ajus see nõrgeneb, mis omakorda tekitab paljudel saunakülastajatel reaktsioonide aeglustumist. Emotsionaalne aktiivsus aeglustub ja see on hea, sest psühholoogiline lõdvestumine käib kõrvuti lihaste lõdvestamisega.

Saun on teile enam kui soovitatav juhul, kui olete stressi- ja depressioonialtid, teie eluviis on väheliikuv või otsustasite suitsetamisest loobuda. Saun vähendab väsimustunnet, peavalu läheb üle, tuju tõuseb. Proovige! Ja teile meeldib.

prices-white.png
prices.png